GrowProud was 4 juli in het RTL Z-programma How It’s Done!

GrowProud en Meilink vertelden  op TV over de samenwerking

Alfred Klunder vertelt wat GrowProud voor een bedrijf is, wat het belang is van Marketing en wat ze voor de maakindustrie betekenen. Peter Rikken vertelt de kijkers wat de samenwerking met GrowProud heeft opgeleverd.

Samenwerking GrowProud – Meilink

Analyse is een kracht van GrowProud en is ook bij Meilink het startpunt geweest voor wat we noemen “Groei” verbeteren. Waar de klanten van Meilink behoefte aan hebben en waar Meilink sterk in is, heeft GrowProud helder in beeld gebracht. “GrowProud is een bedrijf met groei-implementators en marketeers, die middels een groei totaalaanpak bedrijven in de maakindustrie ondersteunt bij het realiseren van de groei ambities. Schouder aan schouder met de ondernemer.” Zo vertelt Alfred Klunder de kijkers.

Wat heeft de samenwerking  Meilink opgeleverd?

Op de vraag wat de samenwerking heeft opgeleverd antwoord Peter Rikken, “Ik zie progressie doordat de verkopers beter aansluiten bij de behoefte van de klanten, ze vragen er beter op door”. Wat Peter verder aangeeft is dat GrowProud de strategie heeft opgezet om de klanten ook te benaderen via de website en via social media, dat gaat beter dan voorheen!

Meilink

Meilink is een specialist in het ontwerpen en vervaardigen van bestendige verpakkingen en het vakkundig verpakken, hightech reinigen en vervoeren van industriële kapitaalgoederen. In alle sectoren van de maakindustrie vertrouwen bedrijven op Meilink om te zorgen dat hun goederen op tijd en in perfecte staat op de plek van bestemming komen. Meilink voert de regie over alle stappen in de logistieke keten en waken over de waarde van elke levering.

How It’s Done

How It’s Done is een programma van RTL Z waar in 30 minuten verschillende inspirerende ondernemers-verhalen voorbij komen. De kijker wordt meegenomen binnen verschillende ontwikkelingen, noviteiten en kansen van de verschillende ondernemers.

De uitzending op 4 juli en op 6 juli gemist? Geen punt, de uitzending wordt op donderdag 9 juli om 16:30u herhaalt.

Actief in de maakindustrie en behoefte aan inspiratie om te groeien?

Ik ga graag met u in gesprek!

Alfred Klunder
06 – 53 35 58 81
alfred.klunder@growproud.nl

Lees ook:

GEÏNTEGREERDE MARKETING EN SALES AANPAK

GEÏNTEGREERDE MARKETING EN SALES AANPAK

Hoe het beste om te gaan met marketing en sales in deze tijd van crisis? Van onze klanten krijgen we de vraag, hoe ze het beste om kunnen gaan met marketing en sales in deze tijd.Download de gratis whitepaper over geïntegreerde markting en sales aanpak hier.  We geven...

Agent en marketing voor u laten werken

Agent en marketing voor u laten werken

Uw bedrijf exporteert. Op dit moment ondervindt u grote hinder van de reisbeperkingen die internationaal gelden. In dit artikel leest u wat te doen, juist nu!Een moeizame relatie met uw handelsagenten Een handelsagent vinden en aanstellen is een eerste horde die moet...

Imke te Selle partner van GrowProud

Imke te Selle partner van GrowProud

Graag stellen we Imke te Selle voor. Sinds 1 maart is Imke als partner marketing & communicatie aangesloten bij GrowProud. Samen met Imke kunnen we bedrijven in en rondom de maakindustrie met groeiambities nog beter ondersteunen in het marketing- &...

Kan je wat doen in tijden van crisis?

Kan je wat doen in tijden van crisis?

Als GrowProud hebben we getwijfeld of we in deze zware tijd wel berichten moeten plaatsen.Wie zit daar nu op te wachten, in een tijd van crisis die iedereen raakt en waarbij het land bijna tot stilstand komt.Wie zit daar nu op te wachten nu de ziekenhuizen vol liggen...

Joost Hakvoort partner van GrowProud

Joost Hakvoort partner van GrowProud

Per 1 januari heeft Joost Hakvoort zich als partner aangesloten bij GrowProud. Samen met Joost kunnen we bedrijven in -en rondom de maakindustrie op het gebied van mens en organisatie nog beter ondersteunen bij het realiseren van hun ambities.   Joost Hakvoort...

EXPORT MACHINEBOUWERS VOOR DE VOEDINGSMIDDELENBRANCHE

EXPORT MACHINEBOUWERS VOOR DE VOEDINGSMIDDELENBRANCHE

Het CBS heeft eind 2019 bekend gemaakt dat als het gaat om de toegevoegde waarde van exportproducten Nederland het meest verdient aan machines en machineonderdelen. De toegevoegde waarde door de export van machines, zoals chipmachines en machines voor de...