Intensieve begeleiding bij groeiproblemen

Intensieve begeleiding bij groeiproblemen

Een mooi maakbedrijf dat de wereldwijde voedingsmiddelenindustrie als haar doelgroep heeft kende groeiproblemen. GrowProud is toen betrokken geraakt als partner om de belemmeringen op te lossen, zodat het bedrijf weer kon gaan groeien. Een totaalaanpak bleek nodig....

Excellente Uitvoering Scan

Excellente Uitvoering Scan

Je kunt een heel goed team hebben, een duidelijke ambitie en voldoende financiële middelen. Maar als je die ambitie niet weet te vertalen in uitvoering, dan laat je als maakbedrijf heel veel liggen. Om organisaties te helpen heeft GrowProud de excellente uitvoering...

Groei Totaal Plan voor de maakindustrie

Groei Totaal Plan voor de maakindustrie

Aan ambities vaak geen gebrek bij de ondernemers die we spreken, maar het lukt vaak niet om ze te realiseren. Hiervoor worden uiteenlopende redenen genoemd, de meest genoemde reden is dat ze niet loskomen uit de waan van de dag. Die ondernemers heeft GrowProud de...

Naar betekenisvol werk in betekenisvolle organisaties

Naar betekenisvol werk in betekenisvolle organisaties

Van ‘lock-down’ naar ‘open-up’ : Gaat dit voor een versnelling zorgen naar meer zelfsturing en betekenisvol werk? Corona heeft er voor gezorgd dat we het afgelopen jaar veel thuis hebben gewerkt. Met een groter beroep op zelfsturing en eigenaarschap. Bij veel...

Cash Flow Verbeter Scan

Cash Flow Verbeter Scan

Bij een relatie van GrowProud uit de maakindustrie hebben we de Cash Flow Verbeter Scan toegepast. Met enige scepsis van onze klant zijn we gestart met een inventarisatie. Vastgesteld werd dat het bedrijf een grillig omzetverloop had door het projectmatige karakter...

Klant aan het woord: Wireless Value

Klant aan het woord: Wireless Value

Bij Wireless Value draait alles om draadloos meten. Wireless Value ontwikkelt, produceert en verkoopt producten waarmee meetwaarden van sensoren draadloos kunnen worden overgestuurd naar plaatsen waar verdere bewerking en bewaking kan plaatsvinden. Voor elk werkgebied...

GrowProud was 4 juli in het RTL Z-programma How It’s Done!

GrowProud was 4 juli in het RTL Z-programma How It’s Done!

GrowProud en Meilink vertelden  op TV over de samenwerking Alfred Klunder vertelt wat GrowProud voor een bedrijf is, wat het belang is van Marketing en wat ze voor de maakindustrie betekenen. Peter Rikken vertelt de kijkers wat de samenwerking met GrowProud heeft...

GEÏNTEGREERDE MARKETING EN SALES AANPAK

GEÏNTEGREERDE MARKETING EN SALES AANPAK

Hoe het beste om te gaan met marketing en sales in deze tijd van crisis? Van onze klanten krijgen we de vraag, hoe ze het beste om kunnen gaan met marketing en sales in deze tijd.Download de gratis whitepaper over geïntegreerde markting en sales aanpak hier.  We geven...

Agent en marketing voor u laten werken

Agent en marketing voor u laten werken

Uw bedrijf exporteert. Op dit moment ondervindt u grote hinder van de reisbeperkingen die internationaal gelden. In dit artikel leest u wat te doen, juist nu!Een moeizame relatie met uw handelsagenten Een handelsagent vinden en aanstellen is een eerste horde die moet...

Imke te Selle partner van GrowProud

Imke te Selle partner van GrowProud

Graag stellen we Imke te Selle voor. Sinds 1 maart is Imke als partner marketing & communicatie aangesloten bij GrowProud. Samen met Imke kunnen we bedrijven in en rondom de maakindustrie met groeiambities nog beter ondersteunen in het marketing- &...

Kan je wat doen in tijden van crisis?

Kan je wat doen in tijden van crisis?

Als GrowProud hebben we getwijfeld of we in deze zware tijd wel berichten moeten plaatsen.Wie zit daar nu op te wachten, in een tijd van crisis die iedereen raakt en waarbij het land bijna tot stilstand komt.Wie zit daar nu op te wachten nu de ziekenhuizen vol liggen...

Joost Hakvoort partner van GrowProud

Joost Hakvoort partner van GrowProud

Per 1 januari heeft Joost Hakvoort zich als partner aangesloten bij GrowProud. Samen met Joost kunnen we bedrijven in -en rondom de maakindustrie op het gebied van mens en organisatie nog beter ondersteunen bij het realiseren van hun ambities.   Joost Hakvoort...

EXPORT MACHINEBOUWERS VOOR DE VOEDINGSMIDDELENBRANCHE

EXPORT MACHINEBOUWERS VOOR DE VOEDINGSMIDDELENBRANCHE

Het CBS heeft eind 2019 bekend gemaakt dat als het gaat om de toegevoegde waarde van exportproducten Nederland het meest verdient aan machines en machineonderdelen. De toegevoegde waarde door de export van machines, zoals chipmachines en machines voor de...

GROEI EN VERNIEUWING BEGINT BIJ INSPIRATIE

GROEI EN VERNIEUWING BEGINT BIJ INSPIRATIE

GROEI EN VERNIEUWING BEGINT BIJ INSPIRATIE Kansen liggen soms op terreinen die nog niet onontdekt zijn, dat vraagt om een vernieuwende blik. De economie gaat goed, dus er zijn volop mogelijkheden. Maar lukt het om ze te zien en ze te benutten? Ze zijn veelal niet te...

CHIEF ENTREPRENEUR

CHIEF ENTREPRENEUR

Transformative innovation explores new horizons and potentially disruptive business models, and requires an entrepreneur at its helm.  This article originally appeared in Ambition Magazine.  Every large company must face the reality of continuous innovation and...

INVLOED SALARISNIVEAUS OP EXPORTKEUZES

INVLOED SALARISNIVEAUS OP EXPORTKEUZES

Arbeidskosten zijn in veel gevallen van belang om tot de juiste keuzes te komen wat de meest interessante exportlanden zijn. Ik leg graag uit waarom. Er zijn forse verschillen tussen arbeidskosten in Europa, maar ook daarbuiten. De arbeidskosten voor iemand in...

MAAKINDUSTRIE: DE BELANGRIJKSTE MOTOR VAN EXPORT VOOR NEDERLAND

MAAKINDUSTRIE: DE BELANGRIJKSTE MOTOR VAN EXPORT VOOR NEDERLAND

Het CBS heeft eerder deze week bekend gemaakt dat als het gaat om de toegevoegde waarde van exportproducten Nederland het meest verdient aan machines en machineonderdelen. De toegevoegde waarde door de export van machines, zoals chipmachines en machines voor de...

DE “JONGETJES” VAN ANNEMARIE VAN GAAL

DE “JONGETJES” VAN ANNEMARIE VAN GAAL

Het outside in denken van Annemarie van Gaal Afgelopen week was ik op het Work Smarter Event, waar Annemarie van Gaal de dagvoorzitter was. Haar succesverhaal over “de jongetjes” is interessant voor veel ondernemingen, lees waarom! Annemarie legt uit dat ze de...

BHAG Coldplay

BHAG Coldplay

Afgelopen week ben ik naar de documentaire van Coldplay geweest genaamd A Head Full Of Dreams. De documentaire toont hoe Coldplay van een clubje bleue studenten uitgroeide tot de grootste band ter wereld. Aan de hand van de eerste beelden van de bandleden, 4...

ECONOMISCHE GROEI

ECONOMISCHE GROEI

ECONOMISCHE GROEI De Nederlandse economische groei is opnieuw boven verwachting. Voor 2017 is een groei van 2,5% voorzien. De BBP-stijging in 2018 wordt voorspeld op 2%. Ondanks de bevolkingsgroei van 148 duizend daalt het aantal WW uitkeringen in twee jaar met 100...

Aanmelden nieuwsbrief

Ontvang als eerste onze blogs en updates in uw mailbox.
Afmelden kan op ieder gewenst moment.