GrowProud was 4 juli in het RTL Z-programma How It’s Done!

GrowProud en Meilink vertelden  op TV over de samenwerking

Alfred Klunder vertelt wat GrowProud voor een bedrijf is, wat het belang is van Marketing en wat ze voor de maakindustrie betekenen. Peter Rikken vertelt de kijkers wat de samenwerking met GrowProud heeft opgeleverd.

Samenwerking GrowProud – Meilink

Analyse is een kracht van GrowProud en is ook bij Meilink het startpunt geweest voor wat we noemen “Groei” verbeteren. Waar de klanten van Meilink behoefte aan hebben en waar Meilink sterk in is, heeft GrowProud helder in beeld gebracht. “GrowProud is een bedrijf met groei-implementators en marketeers, die middels een groei totaalaanpak bedrijven in de maakindustrie ondersteunt bij het realiseren van de groei ambities. Schouder aan schouder met de ondernemer.” Zo vertelt Alfred Klunder de kijkers.

Wat heeft de samenwerking  Meilink opgeleverd?

Op de vraag wat de samenwerking heeft opgeleverd antwoord Peter Rikken, “Ik zie progressie doordat de verkopers beter aansluiten bij de behoefte van de klanten, ze vragen er beter op door”. Wat Peter verder aangeeft is dat GrowProud de strategie heeft opgezet om de klanten ook te benaderen via de website en via social media, dat gaat beter dan voorheen!

Meilink

Meilink is een specialist in het ontwerpen en vervaardigen van bestendige verpakkingen en het vakkundig verpakken, hightech reinigen en vervoeren van industriële kapitaalgoederen. In alle sectoren van de maakindustrie vertrouwen bedrijven op Meilink om te zorgen dat hun goederen op tijd en in perfecte staat op de plek van bestemming komen. Meilink voert de regie over alle stappen in de logistieke keten en waken over de waarde van elke levering.

How It’s Done

How It’s Done is een programma van RTL Z waar in 30 minuten verschillende inspirerende ondernemers-verhalen voorbij komen. De kijker wordt meegenomen binnen verschillende ontwikkelingen, noviteiten en kansen van de verschillende ondernemers.

De uitzending op 4 juli en op 6 juli gemist? Geen punt, de uitzending wordt op donderdag 9 juli om 16:30u herhaalt.

Actief in de maakindustrie en behoefte aan inspiratie om te groeien?

Ik ga graag met u in gesprek!

Alfred Klunder
06 – 53 35 58 81
alfred.klunder@beta.growproud.nl

Lees ook:

Durf kleur te bekennen en je krijgt de mensen die bij je passen

Durf kleur te bekennen en je krijgt de mensen die bij je passen

Wil jij mensen aantrekken die passen bij wie jullie zijn? Wil jij mensen met de juiste kennis en vaardigheden om het verschil te kunnen maken naar jullie klanten? Durf dan kleur te bekennen. Bij gelijke vacatures, maakt het bedrijf het verschil. Tijd om in de spiegel...

Integrale aanpak Gietart | Kaltenbach

Integrale aanpak Gietart | Kaltenbach

Integrale aanpak zet GIETART | KALTENBACH op voorsprong In slechts een jaar tijd wist machinebouwer GIETART in Hengelo een complete ommekeer te bewerkstelligen die…

Intensieve begeleiding bij groeiproblemen

Intensieve begeleiding bij groeiproblemen

Een mooi maakbedrijf dat de wereldwijde voedingsmiddelenindustrie als haar doelgroep heeft kende groeiproblemen. GrowProud is toen betrokken geraakt als partner om de belemmeringen op te lossen, zodat het bedrijf weer kon gaan groeien. Een totaalaanpak bleek nodig....

Excellente Uitvoering Scan

Excellente Uitvoering Scan

Je kunt een heel goed team hebben, een duidelijke ambitie en voldoende financiële middelen. Maar als je die ambitie niet weet te vertalen in uitvoering, dan laat je als maakbedrijf heel veel liggen. Om organisaties te helpen heeft GrowProud de excellente uitvoering...

Groei Totaal Plan voor de maakindustrie

Groei Totaal Plan voor de maakindustrie

Aan ambities vaak geen gebrek bij de ondernemers die we spreken, maar het lukt vaak niet om ze te realiseren. Hiervoor worden uiteenlopende redenen genoemd, de meest genoemde reden is dat ze niet loskomen uit de waan van de dag. Die ondernemers heeft GrowProud de...

Naar betekenisvol werk in betekenisvolle organisaties

Naar betekenisvol werk in betekenisvolle organisaties

Van ‘lock-down’ naar ‘open-up’ : Gaat dit voor een versnelling zorgen naar meer zelfsturing en betekenisvol werk? Corona heeft er voor gezorgd dat we het afgelopen jaar veel thuis hebben gewerkt. Met een groter beroep op zelfsturing en eigenaarschap. Bij veel...