Projectleider (online) Marketing

Oost-Nederland
Meer weten?

GrowProud ondersteunt de Nederlandse maakindustrie om verder te groeien en de medewerkers er met veel plezier te laten werken. Zie: www.growproud.nl

De activiteiten van onze groei aanpak zijn verdeeld in drie dienstgroepen namelijk:

1. Groei Verbeteren

We ondersteunen als sidekick en entrepreneur bij het ontwikkelen van groeistrategieën en implementeren de verbeteringen die nodig zijn als programmamanager en projectleider. 
We doen dit op de volgende gebieden: organisatieontwikkeling, strategie, strategie implementatie en financieel management.

2. Groei Export

Begeleiding en flexibele schil op basis van een beproefde aanpak ten behoeve van exportgroei.

3. Groei Marketing en Sales

Flexibele schil voor moderne marketing en sales met inhoud ten behoeve van naamsbekendheid, vindbaarheid en meer kwalitatieve aanvragen.

Voor deze laatste dienstgroep zijn we op zoek naar een Ondernemende Projectleider (online) Marketing. We zoeken iemand die commercieel is ingesteld innovatief is en mee wil ondernemen met de support van de grondleggers van GrowProud. Een mooie kans om te ondernemen met een basiszekerheid binnen een organisatie.

Resultaatgebieden

Je zet de door GrowProud vastgestelde of samen met onze klanten bepaalde strategische richting om naar functionele marketing en doet dit samen met onze marketingpartners.

Je vindt het leuk om het coördinerende middelpunt te zijn tussen onze opdrachtgevers enerzijds en onze partners anderzijds, maar schuwt het niet om hands-on uitvoerende taken op je te nemen, zoals een mailing verzorgen of een social (snippet) bericht op te maken en te versturen.

Je initieert en pakt marketingprojecten volledig op, je omarmt het digitale platform en de moderne marketing en ziet het als je uitdaging om onze klanten daarbij te ondersteunen de juiste stappen te maken om de naamsbekendheid te vergroten en leads te genereren.

Dankzij jouw ervaring en gemaakte digitale meters in het vak, ben je in staat om inhoudelijk mee te denken, valkuilen te ontwijken, efficiënt te werken en daar waar uitbesteding te omslachtig is zelf de meest gangbare werkzaamheden uit te voeren.

ONS TEAM

EIGENAREN

 

Alfred Klunder

Alfred noemt zich de groei-implementator en heeft zijn ervaring opgedaan op verschillende directie functies o.a. in de maakindustrie. Alfred is enkele jaren actief als adviseur om bedrijven in de maakindustrie te ondersteunen met groei.

“Het is fantastisch om je te realiseren dat we in het kleine Nederland een prachtige maakindustrie van wereldformaat kennen. Ik wil graag een bijdrage leveren om deze maakindustrie verder te laten groeien en werk te bieden aan vele mensen.

Ik krijg energie van blije medewerkers die met plezier werken, van medewerkers die gepassioneerd zijn en trots zijn op hun bedrijf en op het product wat ze leveren.

Ik geloof in een holistische benadering. Alles moet kloppen om succesvol te zijn.

Dit begint met een ambitie,  de juiste mensen, een heldere strategie, een gedisciplineerde uitvoering van de strategie, onderscheidende producten en diensten, actieve marketing en sales.

 

Eric Oving

Eric Oving noemt zichzelf praktisch groei-begeleider van de maakindustrie.

“Ik vind het geweldig om ondernemers en MKB-bedrijven te helpen ontwikkelen en groeien. Mijn financiële, management en bedrijfseconomische achtergrond komt daarbij goed van pas.

Als interim-directeur bij een ingenieurs-automatiseringsbureau en een maakbedrijf heb ik ervaren hoe uitdagend het is om los te komen van de waan van de dag en aan de strategie te blijven werken en daar voortgang op te boeken.”

Eric (co-creator van de internationalisatie scan, > 500 keer toegepast) is sinds 2007 actief om bedrijven te helpen met internationalisatie. Met ondersteuning van het research en competence center van Business Boost International brengt Eric de belangrijkste zakenpartners, concurrenten en prospects van een bedrijf in een bepaalde regio in kaart.

“Graag lever ik een bijdrage aan het maken van scherpe keuzes en het opzoeken van samenwerking, met mooie groeicurves, rust in de organisatie en daarmee blijere mensen tot gevolg. Ik zet me graag in voor een florerende Nederlandse maakindustrie!”.

Eric Oving

Eric Oving noemt zichzelf praktisch groei-begeleider van de maakindustrie.

“Ik vind het geweldig om ondernemers en MKB-bedrijven te helpen ontwikkelen en groeien.
Mijn financiële, management en bedrijfseconomische achtergrond komt daarbij goed van pas.
Als interim-directeur bij een ingenieurs-automatiseringsbureau en een maakbedrijf heb ik ervaren hoe uitdagend het is om los te komen van de waan van de dag en aan de strategie te blijven werken en daar voortgang op te boeken.”

Eric (co-creator van de internationalisatie scan, > 500 keer toegepast) is sinds 2007 actief om bedrijven te helpen met internationalisatie. Met ondersteuning van het research en competence center van Business Boost International brengt Eric de belangrijkste zakenpartners, concurrenten en prospects van een bedrijf in een bepaalde regio in kaart.

“Graag lever ik een bijdrage aan het maken van scherpe keuzes en het opzoeken van samenwerking, met mooie groeicurves, rust in de organisatie en daarmee blijere mensen tot gevolg. Ik zet me graag in voor een florerende Nederlandse maakindustrie!”.

Joost Hakvoort

Joost is een vooruitstrevende professional met een bewezen trackrecord in de maakindustrie en  ruime ervaring aan de organisatie –en ontwikkelingskant. Joost is doelgericht, met aandacht voor de mens. Zijn focus ligt op het verbinden van omgevingsontwikkelingen met de (middel) lange termijnvisie van een organisatie. Sturen op een solide HR-fundament, team – en leiderschap ontwikkeling, organisatie(her)ontwerp en optimale performance -en talent managementprocessen. Zijn ervaring heeft hij opgedaan in de maakindustrie, en sinds 2014 deelt hij zijn kennis als zelfstandig ondernemer. Vanaf 2020 is Joost mede-eigenaar van GrowProud.

Wat mij drijft is vooruitstrevende individuen en organisaties helpen hun toekomstplannen handen en voeten te geven. Ik ben sterk in het visualiseren van de gewenste situatie, flexibel in het uitstippelen van de weg er naartoe en betrokken en gedreven in de begeleiding om te komen tot het einddoel.”

De toegevoegde waarde van Joost zit op het snijvlak van bedrijfsstrategie, leiderschap en human resource management.

 

PARTNERS

Dennis Scholten – Groeipartner

Dennis is een creatieve, klant- en mensgerichte groei-partner met ruime ondernemers- en leiderschapservaring in de MKB maakindustrie. Als voormalig ondernemer in de hightech machinebouw heeft Dennis diverse fases van groei en schaalbaarheid meegemaakt. Zijn hart ligt bij klanten adviseren en coachen bij hun groei-ambities op het gebied van strategie, sales en marketing, operatie, innovatie en digitale transformatie.

“Ik heb er plezier in om samen met de mensen in een organisatie te komen tot overzicht, inzicht, focus op kernthema’s en het maken van krachtige keuzes gericht op groei. Mijn kracht is mensen enthousiast te maken en in beweging te brengen gericht op een heldere stip op de horizon. Ik beweeg hierbij met gemak tussen diverse lagen in een organisatie en weet samen met de mensen uit de organisatie doelen te realiseren die voorheen niet haalbaar leken. Hierbij daag ik mensen graag uit om vanuit een ander perspectief naar zichzelf, de organisatie en vraagstukken te kijken. Plezier en samen succes realiseren gaan voor mij bij iedere opdracht hand in hand.”

Inge de Munnik – Groeipartner (online) Marketing & Communicatie

Inge vormt de brug tussen traditionele en toekomstgerichte marketingconcepten. Opgeleid als voedingsmiddelentechnoloog met een passie voor marketing werd ze in 1999 fulltime actief als marketeer /ondernemer op internet. Na meerdere websites succesvol te hebben opgebouwd en verkocht, begeleidt ze vanaf 2017 ondernemers die meer en betere resultaten willen halen uit hun website en social media.

“Ik ben ervan overtuigd dat je met een onderscheidende marktpositie het fundament legt voor succes. Laat je (potentiële) klanten zien dat je mooie, slimme producten maakt en stem je service af op de klant. Laat je klanten zien waar je trots op bent en wat je voor ze kunt betekenen. Ook online heb je meer nodig dan een goede vindbaarheid of een hoge positie in de zoekresultaten van Google. Laat zien waar je goed in bent, daar draait het om”.

Inge houdt van onontgonnen terrein en ziet het ontwikkelen of versterken van een (online) marktpositie als uitdaging. Met een out-of-the-box mindset en pioniersgeest helpt ze ondernemers graag met het aantrekken van (nieuwe) klanten die bij ze passen zodat ze verder kunnen groeien.

Inge weet waar jouw potentiële klanten (online) te vinden zijn en via welke kanalen ze aan te spreken. Zij kent de mogelijkheden van online marketing en die in te zetten om de marktpositie van bedrijven structureel te versterken. Ze gaat met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid graag aan de slag.

Inge de Munnik – Groeipartner (online) Marketing & Communicatie

Inge vormt de brug tussen traditionele en toekomstgerichte marketingconcepten. Opgeleid als voedingsmiddelentechnoloog met een passie voor marketing werd ze in 1999 fulltime actief als marketeer /ondernemer op internet. Na meerdere websites succesvol te hebben opgebouwd en verkocht, begeleidt ze vanaf 2017 ondernemers die meer en betere resultaten willen halen uit hun website en social media.

“Ik ben ervan overtuigd dat je met een onderscheidende marktpositie het fundament legt voor succes. Laat je (potentiële) klanten zien dat je mooie, slimme producten maakt en stem je service af op de klant. Laat je klanten zien waar je trots op bent en wat je voor ze kunt betekenen. Ook online heb je meer nodig dan een goede vindbaarheid of een hoge positie in de zoekresultaten van Google. Laat zien waar je goed in bent, daar draait het om”.

Inge houdt van onontgonnen terrein en ziet het ontwikkelen of versterken van een (online) marktpositie als uitdaging. Met een out-of-the-box mindset en pioniersgeest helpt ze ondernemers graag met het aantrekken van (nieuwe) klanten die bij ze passen zodat ze verder kunnen groeien.

Inge weet waar jouw potentiële klanten (online) te vinden zijn en via welke kanalen ze aan te spreken. Zij kent de mogelijkheden van online marketing en die in te zetten om de marktpositie van bedrijven structureel te versterken. Ze gaat met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid graag aan de slag.

Bart Koster – Groeipartner Marketing & Communicatie

Met een achtergrond als marketing manager en 21 jaar ervaring als contentschrijver is Bart de missing link tussen strategie, creatie en uitvoering. Waar dit in de markt traditioneel gezien op allerlei verschillende niveaus ligt, zijn dit voor hem verschillende facetten van één en dezelfde kern. Die presenteert zich als één geheel bij elk contact met alle publieksgroepen, van  klanten en medewerkers tot toeleveranciers en kennispartners.

“Mijn grootste drijfveer is bruggen slaan zodat er een sterk geheel ontstaat dat verband houdt en bestaansrecht heeft. Door de diepte in te gaan met opdrachtgevers ontstaan er allerlei ‘Eureka-momenten’ die een boost geven aan zelfvertrouwen, inzicht en zelfbeeld. Vervolgens moet wat wij in kaart gebracht hebben in pakkende content en slagvaardige uitvoering worden omgezet, inclusief de eigen persoonlijkheid van het bedrijf. Als dat wat de klant betreft geslaagd is, kan mijn dag niet meer stuk!”

 “Marketing is een combinatie van analyse en creatie. Zeker in de maakindustrie liggen de mooie verhalen voor het oprapen. Je moet ze alleen zien liggen tussen alle schroeven en moertjes.”

Profiel

Je hebt een afgeronde relevante HBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van Marketing
Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in online projectmanagement met passie voor de Nederlandse maakindustrie.
Iemand die zich vastbijt in digitale trajecten en deze continue wil verbeteren.
Gevoel en affiniteit met (technische) websites en applicaties.
Kennis van de gehele online marketingmix en heldere visie hoe deze in te zetten.
f
Ondernemend, commercieel inzicht, creativiteit, analytisch inzicht en een pragmatische instelling.
Je voelt je thuis in een no-nonsense omgeving, je werkt gestructureerd, weet prioriteiten te stellen en hebt een collegiale en flexibele instelling.

Je onderschrijft de kernwaarden van GrowProud.

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Onze Kernwaarden

Niets minder dan dolenthousiaste klanten

Wij zijn pas tevreden als onze klanten dat zijn.

Schouder aan schouder

We gaan partnerships aan met klanten en leveranciers en gaan voor langdurige relaties die wederzijds in elkaar investeren.

Afspraak = Afspraak

We zijn integer en doen wat we beloven.

People Planet Profit

We gaan voor een goede winst met trotse medewerkers en zorgzaamheid voor onze planeet.

We denken en doen

We passen onze kennis op een pragmatische manier toe.

Altijd op zoek naar beter

We zijn zowel intern als extern altijd op zoek naar beter.

– LEES MEER –

Groei Marketing en Sales

GrowProud ondersteunt haar klanten op basis van marketingprojecten of als flexibele schil voor marketing en sales. We ondersteunen bij het verbeteren van naamsbekendheid, imago en vindbaarheid. Bezoek onze website voor aanvullende informatie over onze dienstverlening, zie: www.growproud.nl

We vliegen marketing en sales breed aan maar de primaire focus ligt op online marketing en lead generatie. We zijn een mix van oude rotten en innovatieve jongelingen en worden door onze klanten gewaardeerd omdat we aan een half woord voldoende hebben om innovatieve marketing te verzorgen.

GrowProud zet regelmatig de Groei Marketing en Sales gecombineerd in met Groei Verbeteren en met Groei Export. Binnen deze totaalaanpak wordt de strategische richting door GrowProud bepaald. Voor de doorvertaling naar websites, social media, brochures etc. werken we samen met diverse marketingbureaus.

We ondersteunen als sidekick en entrepreneur bij het ontwikkelen van groeistrategieën en implementeren de verbeteringen die nodig zijn als programmamanager en projectleider.

We doen dit op de volgende gebieden: organisatieontwikkeling, strategie, strategie implementatie en financieel management.

Klanten en Referenties

Deel deze vacature

Facebook

Twitter

 

LinkedIn

WhatsApp

E-mail

Neem contact op

14 + 5 =