Gratis:

6 tips voor meer omzet en winst door een geïntegreerde marketing en sales aanpak

Dit whitepaper is geschreven voor ambitieuze ondernemers actief in de maakindustrie

Bedrijven streven naar beheersbare groei, een constante orderintake en een hogere waarde van het bedrijf. Er is een categorie bedrijven in de maakindustrie die geen marketing en/of sales doen (het product verkoopt zichzelf). Een andere categorie doet alleen sales. Succesvolle bedrijven kiezen voor een geïntegreerde aanpak van marketing en sales. Waarom zou je dat doen? En als je vindt dat je dat moet doen, hoe doe je dat dan in een business-to-business (B2B) omgeving?

In dit whitepaper beschrijven we de verschillen tussen marketing en sales. Duidelijk zal worden waarom een geïntegreerde aanpak leidt tot de beste resultaten. Vervolgens geven we 6 tips hoe je marketing en sales elkaar kunt laten versterken. Met als resultaat een betere naambekendheid, samenwerking tussen marketing en sales, meer enthousiaste klanten en meer verkopen en winst.

MEER KWALITATIEVE LEADS

Vraag de whitepaper aan

Ontvang de downloadlink in je mailbox