Klant aan het woord: Wireless Value

Bij Wireless Value draait alles om draadloos meten. Wireless Value ontwikkelt, produceert en verkoopt producten waarmee meetwaarden van sensoren draadloos kunnen worden overgestuurd naar plaatsen waar verdere bewerking en bewaking kan plaatsvinden. Voor elk werkgebied biedt Wireless Value een passende draadloze meetoplossing, helemaal afgestemd op de unieke behoeften van de klant. De sensoren geven verhelderende inzichten in processen. Ze werken kostenbesparend en bieden de zekerheid van exacte meetwaarden.

Bas Visser Wireless Value

Samenwerking GrowProud – Wireless Value

Met bijna 20 jaar ervaring, 20 jaar ontwikkelen en 20 jaar innoveren wilde Wireless Value haar strategie scherp stellen. Het bedrijf had behoefte aan focus en richting om de juiste koers te gaan bepalen en vroeg GrowProud om hulp. GrowProud gaf Wireless Value inzicht in haar sterkten en zwakten. De strategie wordt nu vormgegeven en actiepunten zijn gedefinieerd.

Bas Visser: “De samenwerking met Growproud was to the point. De grote mate van flexibiliteit, zeker tijdens de sessie, heb ik als zeer prettig ervaren. We gaan op korte termijn concreet aan de slag met de geformuleerde initiatieven en acties. Als je als bedrijf een groeivraagstuk hebt zou ik zeker een keer bijpraten met GrowProud. Ik kan ze van harte aanbevelen”.

Ben jij geïnteresseerd en wil je wil je meer weten? Neem dan contact met ons op. We maken graag een afspraak of sturen eerst nadere informatie.

 

Actief in de maakindustrie en behoefte aan inspiratie om te groeien?

Ik ga graag met u in gesprek!

Alfred Klunder
06 – 53 35 58 81
alfred.klunder@beta.growproud.nl

Lees ook:

EXPORT MACHINEBOUWERS VOOR DE VOEDINGSMIDDELENBRANCHE

EXPORT MACHINEBOUWERS VOOR DE VOEDINGSMIDDELENBRANCHE

Het CBS heeft eind 2019 bekend gemaakt dat als het gaat om de toegevoegde waarde van exportproducten Nederland het meest verdient aan machines en machineonderdelen. De toegevoegde waarde door de export van machines, zoals chipmachines en machines voor de...

GROEI EN VERNIEUWING BEGINT BIJ INSPIRATIE

GROEI EN VERNIEUWING BEGINT BIJ INSPIRATIE

GROEI EN VERNIEUWING BEGINT BIJ INSPIRATIE Kansen liggen soms op terreinen die nog niet onontdekt zijn, dat vraagt om een vernieuwende blik. De economie gaat goed, dus er zijn volop mogelijkheden. Maar lukt het om ze te zien en ze te benutten? Ze zijn veelal niet te...

CHIEF ENTREPRENEUR

CHIEF ENTREPRENEUR

Transformative innovation explores new horizons and potentially disruptive business models, and requires an entrepreneur at its helm.  This article originally appeared in Ambition Magazine.  Every large company must face the reality of continuous innovation and...

INVLOED SALARISNIVEAUS OP EXPORTKEUZES

INVLOED SALARISNIVEAUS OP EXPORTKEUZES

Arbeidskosten zijn in veel gevallen van belang om tot de juiste keuzes te komen wat de meest interessante exportlanden zijn. Ik leg graag uit waarom. Er zijn forse verschillen tussen arbeidskosten in Europa, maar ook daarbuiten. De arbeidskosten voor iemand in...

MAAKINDUSTRIE: DE BELANGRIJKSTE MOTOR VAN EXPORT VOOR NEDERLAND

MAAKINDUSTRIE: DE BELANGRIJKSTE MOTOR VAN EXPORT VOOR NEDERLAND

Het CBS heeft eerder deze week bekend gemaakt dat als het gaat om de toegevoegde waarde van exportproducten Nederland het meest verdient aan machines en machineonderdelen. De toegevoegde waarde door de export van machines, zoals chipmachines en machines voor de...

DE “JONGETJES” VAN ANNEMARIE VAN GAAL

DE “JONGETJES” VAN ANNEMARIE VAN GAAL

Het outside in denken van Annemarie van Gaal Afgelopen week was ik op het Work Smarter Event, waar Annemarie van Gaal de dagvoorzitter was. Haar succesverhaal over “de jongetjes” is interessant voor veel ondernemingen, lees waarom! Annemarie legt uit dat ze de...