GEÏNTEGREERDE MARKETING EN SALES AANPAK

Hoe het beste om te gaan met marketing en sales in deze tijd van crisis?

Van onze klanten krijgen we de vraag, hoe ze het beste om kunnen gaan met marketing en sales in deze tijd.
Download de gratis whitepaper over geïntegreerde markting en sales aanpak hier. 

We geven graag advies

We geven graag ons advies wat je nu het beste kunt doen. Allereerst een korte inleiding. Wat we met z’n allen nodig hebben is optimisme, dat is wat anders dan naïviteit en positiviteit. De realiteit onder ogen zien en daar optimistisch mee omgaan. Dat geeft hoop, we gaan door en zien dat het ooit beter gaat worden. Probeer te profiteren van de tijd die je kunt steken in het maken van een pas op de plaats. Streven jullie nog steeds de juiste marketingdoelen na? Bereiken jullie de doelgroep? Wat kan er efficiënter in het marketing- en sales-proces?

Ga niet verkopen

Het heeft geen zin om net te doen alsof er niets aan de hand is. Nu in de verkoopmode zitten, is niet empathisch en kan bij je (potentiële) klant heel vervelend overkomen. Hoe zou je je voelen als je je zorgen maakt en je wordt gebeld door een opdringerige verkoper? We adviseren om zichtbaar te blijven op de kenmerkende manier die bij je organisatie past, maar houd goed rekening met de actuele omstandigheden. Kies je woorden zorgvuldig.

Onderhoud contact

Het is juist nu belangrijk om met je (potentiële) klanten in contact te blijven. Luister of er een andere behoefte is en speel daarop in, wees creatief! Gemiddeld zijn er 7 contactmomenten nodig, voordat een (potentiële) klant over gaat tot koop, blijf daarom zichtbaar. Ons advies is:

  • gebruik de tijd om je marketing en salesproces te optimaliseren en
  • gebruik nu de tijd om een aantal contactmomenten te realiseren.

Whitepaper

In ons whitepaper lees je nog meer over wat marketing en sales vandaag nog samen kunnen doen. Download de whitepaper op onze website.

Wees optimistisch, realistisch en gebruik je tijd goed. Jouw klanten vergeten je niet op het moment dat het weer beter gaat.

Klik hier voor de gratis whitepaper

Vliegende start maken?

We helpen u graag van denken naar doen, juist nu.
Wij organiseren graag een video conferencing afspraak om dit nader met u te bespreken.

Vliegende start maken bel:
Alfred Klunder
033-234 00 22 / 06 – 53 35 58 81
alfred.klunder@growproud.nl

 

Of vul het contactformulier in:

Actief in de maakindustrie en behoefte aan inspiratie om te groeien?

Ik ga graag met u in gesprek!

Eric Oving
06 – 38 89 44 83
eric.oving@growproud.nl

Lees ook:

GrowProud was 4 juli in het RTL Z-programma How It’s Done!

GrowProud was 4 juli in het RTL Z-programma How It’s Done!

GrowProud en Meilink vertelden  op TV over de samenwerking Alfred Klunder vertelt wat GrowProud voor een bedrijf is, wat het belang is van Marketing en wat ze voor de maakindustrie betekenen. Peter Rikken vertelt de kijkers wat de samenwerking met GrowProud heeft...

Agent en marketing voor u laten werken

Agent en marketing voor u laten werken

Uw bedrijf exporteert. Op dit moment ondervindt u grote hinder van de reisbeperkingen die internationaal gelden. In dit artikel leest u wat te doen, juist nu!Een moeizame relatie met uw handelsagenten Een handelsagent vinden en aanstellen is een eerste horde die moet...

Imke te Selle partner van GrowProud

Imke te Selle partner van GrowProud

Graag stellen we Imke te Selle voor. Sinds 1 maart is Imke als partner marketing & communicatie aangesloten bij GrowProud. Samen met Imke kunnen we bedrijven in en rondom de maakindustrie met groeiambities nog beter ondersteunen in het marketing- &...

Kan je wat doen in tijden van crisis?

Kan je wat doen in tijden van crisis?

Als GrowProud hebben we getwijfeld of we in deze zware tijd wel berichten moeten plaatsen.Wie zit daar nu op te wachten, in een tijd van crisis die iedereen raakt en waarbij het land bijna tot stilstand komt.Wie zit daar nu op te wachten nu de ziekenhuizen vol liggen...

Joost Hakvoort partner van GrowProud

Joost Hakvoort partner van GrowProud

Per 1 januari heeft Joost Hakvoort zich als partner aangesloten bij GrowProud. Samen met Joost kunnen we bedrijven in -en rondom de maakindustrie op het gebied van mens en organisatie nog beter ondersteunen bij het realiseren van hun ambities.   Joost Hakvoort...

EXPORT MACHINEBOUWERS VOOR DE VOEDINGSMIDDELENBRANCHE

EXPORT MACHINEBOUWERS VOOR DE VOEDINGSMIDDELENBRANCHE

Het CBS heeft eind 2019 bekend gemaakt dat als het gaat om de toegevoegde waarde van exportproducten Nederland het meest verdient aan machines en machineonderdelen. De toegevoegde waarde door de export van machines, zoals chipmachines en machines voor de...